Reklamace faktury

V případě problémů s fakturou nás kontaktujte:

  • telefonicky

- provozní středisko Pardubice466 798 463

- provozní střediska Holice, Přelouč466 798 466

  • e-mailem: fakturace@vakpce.cz
  • při osobní návštěvě v zákaznickém centru společnosti Vodovody a kanalizace Pardubice, a. s., Teplého 2014, 530 02 Pardubice
    návštěvní doba: Po, St: 8:00-11:00, 11:30-16:00 hod. 
  • nebo nám zašlete fakturu s krátkým popisem problému na adresu: Vodovody a kanalizace Pardubice, a. s., Teplého 2014, 530 02 Pardubice

Při sdělování stížností ohledně chyb ve faktuře uvádějte vždy evidenční nebo technické číslo odběru, což významně urychlí celý proces vyřízení stížností.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smluv uzavíraných mezi společností Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s. a spotřebitelem (odběratelem) je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Nahlášení reklamace

  • Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti